jump to navigation

37 Οκτώβριος 31, 2006

Posted by PPKP in Έτσι, γουβέτσι, κοκορέτσι.
trackback

37 μέρες μη καπνιστής. Ναι ρε φίλε, το σκέφτομαι ακόμα, τι θες να κάνω; Ξέρεις πως είναι να σταματάς κάτι που κάνεις τα τελευταία 14 χρόνια της ζωής σου; Φαντάσου π.χ. να σου πούνε: Για 37 μέρες δε θα βγείς από το σπίτι σου. Θα είσαι μέσα και θα έχεις ότι θες αλλα θα στο φέρνουν, δε θα πηγαίνεις να το πάρεις εσύ. Ή φαντάσου να σου κόψουν τον καφέ. Ή όποια άλλη συνήθεια σε ορίζει. Ok δεν κάπνιζα τραγικά, ευτυχώς, αλλά ήμουν συστηματικός με το πακετάκι μου (.5-1 την ημέρα) κλπ.

«Κι άμα σου άρεσε τόσο γιατί το έκοψες ρε κολλητέ;» θα ρωτήσεις. Ε εντάξει κι άλλα μου αρέσουν αλλά τέλοσπάντων όταν φτάνεις εκεί που σου παίρνει πιο πολλά από όσα σου δίνει, είναι καιρός. Για να είμαι ακριβής, προσπαθούσα ανεπιτυχώς 3 χρόνια τώρα, αλλά ποτέ δεν είχα αντέξει τόσο χωρίς ούτε ένα. Ούτε μια ρουφηξιά, τίποτα. Οπότε νιώθω πως τώρα είναι η καλύτερή μου ευκαιρία — όχι μέχρι την επόμενη, ελπίζω.

Περνώντας στα στερεότυπα, όχι δεν νιώθω ότι αναπνέω καλύτερα. Ούτε νιώθω να λαχανιάζω λιγότερο, αλλά ξέρω από τις προηγούμενες φορές πως αυτό δεν το συνειδητοποιείς μέχρι που ξαναρχίζεις το κάπνισμα και ξαφνικά δεν μπορείς (και πάλι) να ανέβεις σκάλες. Από την άλλη, είναι αρκετά ευχάριστο ότι στις συναντήσεις εργασίας δεν σκέφτομαι συνέχεια πότε θα κάνουμε διάλειμμα. Είμαι πιο παραγωγικός, αλλά δεν κάνω διαλείμματα οπότε τα έχω παίξει αφού δουλεύω non-stop. Δεν νιώθω να βρωμάω τσιγαρίλα αλλά δεν τολμάω να ανοίξω και το παράθυρο όταν οδηγάω (αν το κόψετε θα συνειδητοποιήσετε πόσο τραγικά βρωμάει η Αθήνα καυσαέρια). Κοιμάμαι καλύτερα και δεν ξυπνάω σα zombie μετά από 8 ώρες ύπνου (δεν χρειάζομαι 8 ώρες πια). Δεν έχω πρόβλημα με τον καφέ, μετά το φαγητό, κλπ. Αλλά ρε φίλε… Τη στιγμή που θα πιω την πρώτη γουλιά από το ποτό μου, είμαι ένας αδύναμος άνθρωπος. Αυτό απλά δεν παλεύεται. Και κάθε ποτό είναι που πίνεις είναι όλο και πιο δύσκολο. Ειδικά την πρώτη φορά που θα βγεις, χρειάζεται κάτι αρχ*δια ΝΑ με το συμπάθειο. Δεν πίστευα ότι θα περάσει η νύχτα χωρίς να καπνίσω, αλλά τελικά το κατάφερα, οπότε ίσως να μπορείς κι εσύ (είμαι εύκολα ο πιο αδύναμος άνθρωπος στον πλανήτη με κάτι τέτοια). Άλλο βέβαια που ζορίστηκα όσο λίγες φορές.

Το χειρότερο από όλα είναι ότι, όσος καιρός κι αν περάσει, σύμφωνα με μαρτυρίες, ΠΑΝΤΑ θα θες να καπνίσεις. Το σώμα ξεχνάει πως ήταν, αλλά η ψυχή όχι.

Σχόλια»

1. thanos - Οκτώβριος 31, 2006

Θες την απόλυτη λύση; Έλα για όσο μεγαλύτερο διάστημα μπορείς στην Καλιφόρνια, ή εναλλακτικά πήγαινε σε χώρα/μέρος που απαγορεύεται το κάπνισμα σε χώρους διασκέδασης.

Είναι δύσκολο να το κόψεις στην Ελλάδα επειδή καπνίζει ο μισός πληθυσμός, και το 90% (out-of-my-ass statistics) αυτών που πάνε σε bars κλπ.

2. adamo - Νοέμβριος 1, 2006

Μπορείς πάντα να κόψεις και το ποτό. Εγώ διαπίστωσα πως έπινα γιατί δίψαγα. Άρχισα να πίνω κοκακόλες και χυμούς. Δεν είναι ντροπή.

3. PPKP - Νοέμβριος 1, 2006

Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν είναι αναγκαίο να κόψω κι αυτό, απλά θα πρέπει να υπομένω το πακέτο μέχρι να σταματήσει να με ενοχλεί — δεν θα είμαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος…

4. Πάνος - Μαρτίου 24, 2007

Φίλε τι να σε πω…..
Καταρχήν μπράβο σου που το έκοψες. Εγώ κάνω την 2η προσπάθεια μου (και μάλλον τελευταία) να κόψω το τσιγάρο. Είμαι (ήμουν καλύτερα) 6 χρόνια καπνιστής και σήμερα έχω 1 μήνα και κάτι (έχω χάσει το μέτρημα) χωρίς τσιγάρο. Τώρα περί ποτού, συνήθεια είναι, πίστεψε με, θα περάσει. Εγώ χώρια την δουλεία μου είμαι και Dj σε 2 μαγαζιά. Εκεί να δεις στις αρχές τι φρίκιες έριχνα. Η λύση τελικά ήρθε από το ποτό (κακό αυτό).Ξεκίνησα να πίνω λίγο παραπάνω. Αλλά από την άλλη το τσιγάρο δύσκολα κόβετε, το ποτό, απλά δεν βγαίνεις έξω συχνά ή έστω αθλήσε περισσότερο (μου αρέσει πολύ το ποδήλατο).

Αν και όλο τυχαίος βρήκα σήμερα την σελίδα σου (24/3/2007), ελπίζω να μην το ξανά άρχισες. Θα το εκτιμούσα να μου έστελνες ένα e-mail, για να πάρω δυνάμεις και εγώ.

Φιλικά Πάνος (από Θεσσαλονίκη)


Σχολιάστε

