jump to navigation

Όχι ρε coach, όχι κι εσύ Απρίλιος 24, 2007

Posted by PPKP in Οι άλλοι (γενικώς).
trackback

Έτρεφα πάντα απεριόριστο σεβασμό για τον Παναγιώτη Γιαννάκη. Ως παίχτης, ήταν πάντα ο αγαπημένος μου. Όταν ήμουν πιτσιρικάς, τσακωνόμουν με όλο τον κόσμο γιατί όλοι λέγανε ότι ο Γκάλης ήταν ο καλύτερος, κι εγώ επέμενα ότι ήταν ο Γιαννάκης. Ο Παναγιώτης Γιαννάκης διέθετε ψυχή και μυαλό που σπάνια έχουμε δει να συνδυάζεται τόσο τέλεια πάνω στο παρκέ. Ως προπονητής δε, τα επιτεύγματά του μιλάνε από μόνα τους, συνεπώς δεν χρειάζεται να πω εγώ κάτι.

Η απογοήτευσή μου όταν τον είδα να παίζει σε διαφήμιση της Vodafone ήταν μεγάλη. Θυμάμαι ότι και παλαιότερα είχε διαφημίσει κάτι, μετά το ’87 πέσανε όλοι εκείνη στη λούμπα, άλλοι με γάλα, άλλοι με γαριδάκια, τέλοσπάντων ok έκαναν capitalize πάνω στην επιτυχία τους, ήταν πιο νέοι, και οι διαφημίσεις δεν προσπαθούσαν τόσο αισχρά να περάσουν στο υποσυνείδητό μας. Αλλά σήμερα, πραγματικά στεναχωρήθηκα. Ίσως απλά να είμαι παράξενος.

Σχόλια»

1. Panagiotis Astithas - Απρίλιος 24, 2007

Πάντως πρέπει να παραδεχτείς ότι το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει συνειδητά η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι κάθε άλλο παρά αισχρό. Το μόνο επιλήψιμο είναι ότι προσπαθεί υποσυνείδητα να συσχετίσει αυτά τα όμορφα που αφηγείται ο Γιαννάκης με τη Vodafone. Να «ποτιστεί» δηλαδή η μάρκα τους λιγάκι από την αύρα της προσωπικότητας του Γιαννάκη. Όπως κάνει χρόνια τώρα και το Johnny Walker, για παράδειγμα.

Είναι κι αυτό πάντως μια πρόοδος. Θα μπορούσε να λέει «τον έχω διπλάσιο… το χρόνο ομιλίας» 🙂

2. PPKP - Απρίλιος 24, 2007

Πάνο δεν διαφωνώ με αυτό που λες, i.e. αυτά που λέει ο Γιαννάκης είναι μια χαρά. Αυτό που με ενοχλεί είναι ακριβώς ότι δανείζει τη λάμψη του στη Vodafone (την πουλάει μάλλον, φαντάζομαι). Σύμφωνοι, είναι αισθητικά προτιμότερη η διαφήμιση (πολύ προτιμότερη) από εκείνη που ο πιτσιρικάς τον έχει διπλάσιο τον χρόνο ομιλίας — δεν θα μπορούσε να κάνει αλλιώς, αφού προφανώς απευθύνεται σε διαφορετικό target group. Το υποσυνείδητο μήνυμα όμως και η σύνδεση ενός προσώπου που εκτιμώ όσο ο Γιαννάκης με κάποιο προϊόν, απλά με ενοχλεί. Από την άλλη, όπως είπα, ίσως απλά να είμαι παράξενος 🙂

3. Dionysios Synodinos - Απρίλιος 24, 2007

Ούτε εμένα μου άρεσε αλλά έπρεπε να κάνει κι αυτός να συνταξιοδοτηθεί κάπως. Θα μπορούσε να διαφημίζει MacDonalds σαν τον Γκορμπατσώφ 🙂

Αυτό που επίσης δεν μου αρέσει είναι όταν ακούω ανθρώπους οι οποίοι έχουν κάνει μεγάλες θυσίες στην προσωπική τους ζωή για την καριέρα να βγαίνουν και να λένε «χαλαρά, έζησα την ζωή μου, δεν έκανα θυσίες». Συμπαίκτης του Γιαννάκη με τον οποίο έκανα φαντάρος μας έλεγε οτι πρώτος πήγαινε στο γήπεδο για προπόνηση και αφότου έφευγαν οι άλλοι αυτός έμενε πίσω για να δουλέψει τις αδυναμίες του!

4. Ανδρέας Τριανταφυλλίδης - Απρίλιος 24, 2007

γεια σου PP

Ο Γιαννάκης είναι εκπληκτικός, και το ύφος της συγκεκριμένης διαφήμισης δύσκολα θα μπορούσε να ταιριάζει περισσότερο σε αυτόν τον μεγάλο ‘μπέμπη’ …

Όταν την είδα, συγκινήθηκα (και δεν είμαι μικρούλης πια), παρότι με ‘χάλασε’ που ήταν της vodafone. Από την άλλη όμως, μακάρι οι ‘κανονικές’ εκπομπές της τηλεόρασης να συμπύκνωναν τόσο εύστοχα αυτά που ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ να ακούσουμε και να βεβαιώσουμε, ήτοι, ότι υπάρχουν ΚΑΙ καλές στιγμές, ωραίοι άνθρωποι, και όμορφα όνειρα στην πραγματική μας ζωή

Καλώς ή κακώς, στη διαφήμιση βλέπει κανείς τον Γιαννάκη όμορφα απομυθοποιημένο και το ανδροειδές (της Johnny) να μας λέει πόσο σημαντικοί είμαστε οι άνθρωποι

Τέλος, για τον ΔΙονύση, δεν λέει ο ΓΙαννάκης ότι δεν κουράστηκε, λέει ότι «ρε παιδιά, εγώ διασκέδαζα με αυτό που έκανα», το οποίο μου θυμίζει πολύ τα παιδιά μου που λιώνουν στο παιχνίδι χωρίς να σκέφτονται, αλοίμονο, την … κούραση. Το παιχνίδι παίδες, το παιχνίδι!

5. Panagiotis Astithas - Απρίλιος 24, 2007

Θυμάμαι και το Ντράζεν Πέτροβιτς να λέει (όπως και όλοι οι μεγάλοι) ότι έμενε μετά το τέλος της προπόνησης να σουτάρει 1000 τρίποντα (ή κάτι τέτοιο).

Πόσο θυσία πιστεύεις ότι είναι να σουτάρεις τρίποντα; Όταν κάναμε προπόνηση στην εφηβική ομάδα της γειτονιάς μου, ήταν δεδομένο ότι θα ρίχναμε σουτάκια μετά το τέλος, για χαλάρωση και φλυαρία.

Σνιφ…

6. ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ - Μαΐου 2, 2007

Η διαφήμιση είναι καταπληκτική και ο Γιαννάκης κορυφαίος αθλητής και προπονητής. Αλλά εδώ έκανε φάουλ μεγάλο. Τον αγαπάμε αλλά το σφυράμε.

Και ελάτε και μία βόλτα εδώ και μετά πάλι έχουμε κάτι να πούμε στις επόμενες μέρες!

http://demasamere.blogspot.com/2007/04/k-m.html

7. Ο coach είπε… « Οι άλλοι - Σεπτεμβρίου 15, 2007

[…] την τηλεόραση ένα τόσο αισιόδοξο μήνυμα. Παλαιότερα είχα γκρινιάξει για τη διαφήμιση της Vodafone. Τα παίρνω όλα […]


Σχολιάστε

