jump to navigation

STAR, ξανά. Ιουλίου 29, 2007

Posted by PPKP in Τηλεόραση.
trackback

Τελικά, το μοντέλο του STAR channel είναι τρελή μπίζνα. Σκέψου το:

  1. Αγοράζεις έναν μικρομεσαίου μεγέθους τηλεοπτικό σταθμό που πάει για φούντο, σε τιμή ευκαιρίας.
  2. Τον πλαισιώνεις με ένα γατόνι σκηνοθέτη για το δελτίο ειδήσεων που να τον νοιάζουν τα φράγκα και όχι η ενημέρωση.
  3. Παίρνεις 1-2 σχετικά νέους δημοσιογράφους, αν είναι δυνατόν ο ένας να έχει κάποια μικρή ιστορία στο χώρο για να δώσει το σχετικό κύρος (τέλοσπάντων…) για να παραστήσουν τους anchormen. Σιγά μην αρνηθούν για χάρη της ενημέρωσης.
  4. Παίρνεις και 3-4 απόφοιτους της «σχολής δημοσιογραφίας ΑΝΤ1» (για να ξέρουν να κρατάνε το μικρόφωνο, όχι τίποτα άλλο)
  5. Το καλοκαίρι τοποθετείς:
    • Έναν σε παραλία της Αθήνας για μερικές ώρες. Μαζεύει υλικό με κωλαράκια για τα ρεπορτάζ όλης της εβδομάδας.
    • Έναν στη Μύκονο κάθε Σ/Κ. Μαζεύει υλικό για τα ρεπορτάζ όλης της εβδομάδας.
    • Έναν σε παραλία της Χαλκιδικής για μερικές ώρες. Μαζεύει υλικό με μαλακάκους που βαθμολογούν βυζοκωλαράκια για τα ρεπορτάζ όλης της εβδομάδας.
  6. Έχεις μόνιμα έναν να βλέπει κουτσομπολίστικες εκπομπές για να κλέβει υλικό. Ο ίδιος έχει αρμοδιότητα να κλέβει και από το «Ολα» του Θέμου και να επιλέγει από τα videάκια του youtube που του στέλνουν οι φίλοι του με mail.
  7. Έχεις κι άλλον έναν μόνιμα να τρέχει τα μεσημέρια στην Ερμού για ρεπορτάζ shopping και τα βράδυα σε γάμους και βαφτίσεις επωνύμων.
  8. Παίρνεις και 3-4 τεχνικούς για να τρέχουν το υπόλοιπο πρόγραμμα, βάζεις τη γυναίκα σου να κάνει lifestyle εκπομπούλα κάποια καθημερινή, άντε βρίσκεις και μια κουτσομπόλα που θέλει να βγει στο γυαλί να κάνει μεσημεριάτικο, παίρνει στο πάνελ τους gay φίλους της να σχολιάζουν, και voila!

Αποτέλεσμα: Παλαβές ακροαματικότητες στο υψηλά καφροφόρο κοινό των 14-22 και τους διαφημιστές κινητής τηλεφωνίας και άλλων τινών να σφάζονται στην ποδιά σου. Άραγε να παίζει το μοντέλο με το ραδιόφωνο; Να αρχίσω να ψάχνω για venture capitalists;

Advertisements

Σχόλια»

1. adamo - Ιουλίου 30, 2007

Ρωτάς:
«Άραγε να παίζει το μοντέλο με το ραδιόφωνο; Να αρχίσω να ψάχνω για venture capitalists;»

Η σωστή ερώτηση είναι:

– Άραγε να παίζει το μοντέλο με το webradio;

Χμ…

2. PPKP - Ιουλίου 30, 2007

Έχω μια ανησυχία για το web radio, επειδή το penetration του είναι πολύ μικρό στην Ελλάδα, και όσοι το χρησιμοποιούν ακούνε κυρίως παραδοσιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς που αναμεταδίδουν το πρόγραμμά τους στο Internet. Μήπως η λύση είναι podcasting, που δεν χρειάζεσαι ούτε συνεχή ροή προγράμματος, ούτε τεχνική υποδομή; Κλέβεις ειδήσεις από το STAR, βγάζεις και 5-6 πράγματα από το μυαλό σου κάθε μέρα, και το έχεις. Ίσως να μην αποδώσει άμεσα, αλλά σε 5 χρόνια όλοι θα ακούνε podcasts. Παίζεις και με μοντέλο Onion NN με διαφήμιση στην αρχή και το τέλος και είσαι μια χαρά.

Το μόνο που απατείται είναι να μην έχεις συνείδηση, ηθικές αρχές και άλλες τέτοιες τρίχες 🙂


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: