jump to navigation

^%#$@#@&^*) η HOL και το double play της Νοέμβριος 5, 2007

Posted by PPKP in Οι άλλοι (γενικώς), Χώσεεεε!!!.
trackback

1. Δεν μπορείς να πάρεις τριψήφια του ΟΤΕ. Τουλάχιστον όχι by default. Αν θες να πάρεις 141 να μάθεις την ώρα, well, έχασες.

2. Δεν δουλεύουν οι άλλες πρίζες (πλην αυτής που μπαίνει ο router) για τηλέφωνο. Προφανώς το IP telephony endpoint είναι ο router και όχι το κέντρο στο οποίο συνδέεσαι. Αποτέλεσμα: Τουλάχιστον by default (και υποπτεύομαι και γενικότερα) μπορείς να έχεις μόνο μία τηλεφωνική συσκευή στο σπίτι, εκτός αν κάνεις πατέντες. Επιπλέον, αν σου κοπεί το ρεύμα δεν έχεις τηλέφωνο. Αυτό μάλιστα το έχουν προβλέψει και στο συμβόλαιο (δεν θα πήγαινε ποτέ το μυαλό μου και δεν πήγε και όταν το διάβασα).

3. Όταν δεν έχεις ρεύμα (π.χ. αν φύγεις σε ταξίδι και αποσυνδέσεις τον router), όποιος σε παίρνει τηλέφωνο βλέπει ότι μιλάς, όχι ότι δεν απαντάς. Και πάλι ίσως να αλλάζει, αλλά είναι το default setting.

4. Γενικά τις προηγούμενες φορές είχαν καλό response time στο tech support. Σήμερα μετά από ~45 λεπτά αναμονής μου έσπασε ο τσαμπουκάς και το έκλεισα. Κάτι μου λέει ότι είμαι μαλάκας με περικεφαλαία καθώς για αυτά τα ~45 λεπτά πλήρωσα μια υπηρεσία που δεν έλαβα ποτέ (οι κλήσεις αυτές ΔΕΝ είναι δωρεάν).

Είμαι στα πρόθυρα να αλλάξω provider. Ξέρει κανείς ποιος από όσους δίνουν double/triple play δίνουν ΚΑΝΟΝΙΚΟ τηλέφωνο και όχι VoIP με endpoint τον router?

Σχόλια»

1. Thanos - Νοέμβριος 5, 2007

Το γεγονός και μόνο ότι κλήσεις σε τεχνική υποστήριξη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ λέει πολλά τόσο για την ποιότητα της εταιρίας όσο και για την γενικότερη νοοτροπία των εταιριών στην Ελλάδα.

Μπακάλισταν εντελώς…

2. adamo - Νοέμβριος 5, 2007

Για το #2 μπορώ να σου πω πως τους υποχρεώνει η ΕΕΤΤ να το προβλέπουν στο συμβόλαιο. Ο νέος Κανονισμός το γράφει αυτό, γιατί δεν μπορούν να γίνουν κλήσεις έκτακτης ανάγκης όταν δεν έχεις ρεύμα.

3. PPKP - Νοέμβριος 6, 2007

@adamo: Είναι παρόλα αυτά απαράδεκτο, γυρνάμε πολλά χρόνια πίσω έτσι…

4. Panagiotis Astithas - Νοέμβριος 6, 2007

Come to Forthnet baby! 🙂

5. PPKP - Νοέμβριος 6, 2007

@Panagiotis: Έτοιμος είμαι! Περιμένω να τσεκάρω μαζί τους το θέμα με τις άλλες τηλεφωνικές πρίζες ώστε να δείξω ότι φταίνε και να με αποσυνδέσουν χωρίς να πληρώσω και τα τέλη αποσύνδεσης. Εν τω μεταξύ τα έχω πάρει γιατί ενώ είδα να χρεώνουν τα 82 ευρώ των 2 πρώτων μηνών, είδα κι άλλη χρέωση εχτές και δεν ξέρω τι είναι. Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι πολύ…

6. PPKP - Νοέμβριος 6, 2007

Άκυρο για τις χρεώσεις, σωστές ήταν. Παρόλα αυτά τα προβλήματα με το τηλέφωνο ισχύουν… Για να δούμε τι θα μου πούνε κι από το tech support.

7. PPKP - Νοέμβριος 6, 2007

Ok.

1. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Αν θες να πάρεις τηλ. να μάθεις την ώρα στο 141, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Αν θες να επικοινωνήσεις με τον ΟΤΕ (134), ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ευτυχώς που μπορούμε να πάρουμε 100, 166 κλπ.

2. Γίνεται, μέχρι 3 τηλέφωνα σύνολο (1 στον router και 2 σε άλλες πρίζες) με ειδική συνδεσμολογία.

3. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Σβηστός δρομολογητής σημαίνει πως για όποιον καλεί το τηλέφωνό σου θα μιλάει.

Αυτό που σκέφτομαι είναι αν θα μπω στη διαδικασία να δείξω ότι αυτό που δίνουν ΔΕΝ είναι σταθερή τηλεφωνία, μήπως και γλυτώσω τα 82 ευρώ. Αλλά δεν βλέπω να αντέχω μέχρι του χρόνου τον Σεπτέμβρη που λήγει ο ένας χρόνος…

8. adamo - Νοέμβριος 6, 2007

«Αυτό που σκέφτομαι είναι αν θα μπω στη διαδικασία να δείξω ότι αυτό που δίνουν ΔΕΝ είναι σταθερή τηλεφωνία»

Μόνο η ΕΕΤΤ μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό, αλλά νομίζω πως το δέχεται ως σταθερή τηλεφωνία…

9. PPKP - Νοέμβριος 7, 2007

Ναι, σκεφτόμουν ότι μάλλον ο ορισμός της σταθερής τηλεφωνίας δεν έχει να κάνει με το κύκλωμα, αλλά με την αριθμοδότηση… Θα το ψάξω λίγο πάντως.

10. yper makakas!!!!!!!!!!!! - Ιανουαρίου 9, 2008

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΕΤΤ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ HELLAS ON LINE
Ανδριανείου 2&Παπάδα
Τηλ.213-0004000
ΑΘΗΝΑ

Με την επιστολή αυτή θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη και αχαρακτήριστη συμπεριφορά της ως άνω εταιρίας.
Την 21-11-07 αποστέλλω αίτηση στην άνω εταιρία για την σύνδεση της τηλεφωνικής μου γραμμής στο πολυδιαφημισμένο με τεράστιες αφίσες αλλά και στα ΜΜΕ πρόγραμμα double-play,στις 4-12-07 διακόπτεται χωρίς καμία ειδοποίηση η τηλεφωνική μου σύνδεση. Εδώ αρχίζει η οδύσσεια μου. Προσπαθώ να μάθω καλώντας μέσω του κινητού μου τηλεφώνου το 13844 , τι συμβαίνει .Κατόπιν πολύωρων αναμονών πληροφορούμαι ότι αυτό έγινε για την πραγματοποίηση της πολυπόθητης σύνδεσης. Στiς 7-12-07 επιτέλους παραλαμβάνω το modem fritz box και τα κατάλληλα καλώδια για την λειτουργία του συστήματος .Άρχισε η λειτουργία του συστήματος με πάρα πολλά προβλήματα δεν λειτουργούσαν και δεν λειτούργησαν ποτέ τα μηχανήματα ανάγνωσης πιστωτικών καρτών και είχα κακή ποιότητα στη τηλεφωνία.
Κατόπιν πάρα πολλών κλήσεων και πολύωρων αναμονών πάνω από50 λεπτά έκαστη
δεν δόθηκε καμμία λύση .
Στις 21-12-07 διεκόπη τελείως η σύνδεση μου (ούτε καν τηλέφωνο)εν μέσω εορταστικής περιόδου και στο αποκορύφωμα της εμπορικής κίνησης, προξενώντας ανυπολόγιστη οικονομική ζημία στην επιχείριση μου . Κατόπιν τούτου επικοινωνώ με το τεχνικό τμήμα της εν λόγω εταιρίας και ζητώ να αποκατασταθεί η σύνδεσή μου, πράγμα το οποίο δεν έγινε μέχρι και τη ημέρα αποστολής σε εσάς της παρούσης .
Κατόπιν τούτου και μετά από πάρα πολλές κλήσεις με πολύωρες αναμονές και απίστευτη ταλαιπωρία με διάφορες δικαιολογίες ότι φταίνε άλλοι και την επιμονή μου να μου δώσουν το τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Θεσ/νικης μου αποκάλυψαν έτσι απλά ότι δεν διαθέτουν ούτε έναν τεχνικό αλλά προτίθενται να προσλάβουν στο άμεσο μέλλον και τότε θα αποκατασταθεί η βλάβη!!!!.Επίσης μου ανέφεραν ότι η βλάβη πιθανόν να χρεωθεί εβδομήντα ευρώ εάν κάποτε αποκατασταθεί.
Στης 3-1-08 και ώρα 14:33 αποστέλλω με fax (στο213-0005769 και στο 2310-450660) αίτηση και καταγγέλλω την σύμβαση μου, το απόγευμα της ίδιας μέρας επικοινωνεί μαζί μου υπάλληλος από το τμήμα πωλήσεων και με ρωτά τους λόγους για τους οποίους θέλω να διακόψω, της εξηγώ τους λόγους ζητώντας παράλληλα να επισπεύση την διαδικασία. Της 7-1-08 επισκέπτομαι τα γραφεία (Μαρίνου Αντύπα 41 Πυλέα Θες/νίκης )για πολλοστή φορά ζητώ να ενημερωθώ για το θέμα μου, με διαβεβαιώνουν ότι λάβανε το συγκεκριμένο fax και το έστειλαν και αυτοί αρμοδίως στα κεντρικά ,παραδίδοντας μου και τα αποδεικτικό αποστολής του δικού τους fax όπου φαίνεται καθαρά η μέρα και ώρα αποστολής. Την επομένη 8-1-08 επικοινωνώ και πάλι με το τμήμα εξυπηρέτησης πολιτών όπου με ενημερώνουν ότι το fax το λάβανε 7-1-08 και όχι της 3-1-08 χρονοτριβώντας έτσι κρατώντας με σε ομηρία . Στις 4-1-08 κάνω αίτηση επανασύνδεσης στον ΟΤΕ οπού πληροφορούμαι και από πολλούς άλλους συμπολίτες μου ότι και αυτοί αντιμετώπισαν παρόμοιο πρόβλημα και ότι δεν θα απεμπλακώ εύκολα.
Μέχρι και σήμερα συνεχίζεται η κατάσταση αυτή με την επιχείρηση μου να υπολειτουργεί λόγω αδύνατης επικοινωνίας με πελάτες προμηθευτές και μεταφορικές εταιρίες που συνεργάζομαι και εγώ να έχω φτάσει στα πρόθυρα νευρικής κρίσης .

ΕΔΩ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
Ποιος θα μας προστατέψει από την ανεξέλεγκτη δράση των εταιριών αυτών που με ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις οι οποίες υπόσχονται ανύπαρκτες υπηρεσίες παγιδεύουν τους ανυποψίαστους πελάτες και τους υποβάλλουν σε απίστευτη ταλαιπωρία, χάσιμο χρόνου αλλά και απώλεια εισοδήματος όπως συμβαίνει σε μένα που πληρώνω ακριβά το ότι πίστεψα στα μεγάλα λόγια και βρέθηκα χωρίς ούτε καν τηλέφωνο ;
Τι θα γίνει εάν στην δική μου θέση βρεθεί άτομο του οποίου η ζωή εξαρτάται άμεσα από την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου (καρδιοπαθείς, κατάκοιτοι με σύστημα sos το οποίο μεταφέρει πληροφορίες σε αντίστοιχα κέντρα παρακολούθησης);
Τέλος είμαι σίγουρη ότι θα κληθώ και να πληρώσω όλη αυτή την ταλαιπωρία μου για τον λόγο αυτό ζητώ την βοήθεια και προστασία σας .

11. ta neura mou - Ιανουαρίου 14, 2008

Καλό κουράγιο 😦
Πάντως κάτι πρέπει να γίνει με αυτή την εταιρία. Είναι απίστευτη γαϊδουριά το ανύπαρκτο tech support…Αλλά πού να βρουν λεφτά για προσωπικό, τα έριξαν όλα στις διαφημίσεις…Τέλος πάντων, κι εγώ αντιμετωπίζω πρόβλημα με αυτή την εταιρία…Δεν θα το περιγράψω, με έχει κουράσει και δε μπορώ να το συζητώ καν…
Η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι να κάνουμε τα παράπονά μας στα μαγαζιά που πουλάνε αυτά τα πακέτα ώστε κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι δεν τους συμφέρει να συνεργάζονται με τη HOL…

12. Γιαννης - Ιανουαρίου 17, 2008

καλήμερα, ειμαι και εγώ συνδρομητής στο σπιτι και στην εταιρεία.Στο σπίτι δεν ειχα καν γραμμη και περιμενω ακομα απο τισ 5 Νοεμβριου να ερθει.Στην εταιρεια παραδοξως δουλευει μια χαρα (μου δωσαν και δευτερη γραμμη οποτε μπορουν να μιλαν ταυτοχρονα 2 ατομα, ηταν συνεπεστατοι στην ημερομηνια λειτουργιας για κανα 2ωρο δεν ειχα τηλεφωνο)εκτος τις ταχυτητας του ιντερνετ που δεν εχει διαφορα απο τα 768κβ που ειχα πριν. και πληρωνω για τα 24mbs.δεν ξερω πως μπορω να πιστοποιησω την ταχυτητα μου

σημερα το πρωι μετα απο 50-60 λεπτα αναμονης με απαντησαν απο το τμημα τεχνικων (που δεν χρεωνεται αν παρεις στο 80040013844) και με εκσηγησαν οτι δεν εχουν ενημερωσει για το ποτε τηα ερθει ο ΟΤΕ να βαλει τα καλωδια γιατι αυτοι δεν επιτρεπεται να σκαψουν στον δρομο (λες και εχουν κανενα να το κανει) και με παρεπεψαν στο τμημα εξυπηρετησης(που μαλλον χρεωνεται ) αλλα απαντησαν με την πρωτη. τελικα μετα απο διαλογο ηρεμο στην αρχη, καταλαβα οτι απο τις 5 Νοεμβριου περιμενω τσαμπα γιατι πρεπει να παω εγω στον ΟΤΕ να κανω αιτηση να με φερουν γραμμη και μετα να ερθει τεχνικος να ενωσει το δυκτιο τους. Και ρωταω εγω να παω στον ΟΤΕ να τους πω να περασουν καλωδια ενω δεν εχω κανει ουτε αιτηση ουτε ειμαι συνδομητης θα γελαν και με το δικιο τους. εδω τους εσκαγα τοσα λεφτα και γελουσαν οταν ειχα προβλημα….
η πλακα ειναι οτι εχω μιλησει με 5 ατομα απο διαφορα τμηματα τις HOL και εχω 5 διαφορετικες ερμηνιες για το ποτε θα ερθει η γραμμη
παντος εγω θα δωσω πισω το πακετο και θα παω για forthnet αν μπορουν να δεσμευτουν ορισμενα πραγματα. μιλησα και με εναν φιλο τεχνικο και μου ειπε οτι στον ΟΤΕ εχουν ραντεβου να δωσουν γραμμη σε τετοιες εταιριες για το 2009 και μετα.
γενικα επικρατει ενα μπαχαλο οπως και σε ολα τα πραγματα χωρις ελεγχο στην Ελλαδιτσα μας
νομιζω οτι σε αυτην την περιπτωση φταιει ο ΟΤΕ……..που λεεει και η διαφημιση
μηπως μια καταγγελια στην ενωση καταναλωτων να βοηθουσε?

13. PPKP - Ιανουαρίου 17, 2008

Η κατάλληλη αρχή για καταγγελίες είναι η ΕΕΤΤ… Στην οποία μπορώ να σου πω ότι εκκρεμούν ΧΙΛΙΑΔΕΣ καταγγελίες εναντίον ΟΛΩΝ των εναλλακτικών παρόχων. Επίσης αποφάσισα να μην πάω ΟΥΤΕ στη Forthet, παρόλο που είναι ο καλύτερος εναλλακτικός από ότι φαίνεται γιατί δεν μου αρέσουν τα business practices που ακολουθούν — χωρίς να μπω σε πιο πολλές λεπτομέρειες. Περιμένω να επιτραπεί στον ΟΤΕ να βγάλει πακέτο double play με την OTEnet και θα επιστρέψω σε αυτόν. Είμαι προετοιμασμένος να μου βγάλουν το λάδι από τη HOL και να μην γυρνάνε το κύκλωμα, θα δω τι θα κάνω τότε. Όπως και να έχει, προτιμώ να πληρώνω 10 ευρώ παραπάνω και να έχω το customer care του 134 (απάντηση στα 10 δεύτερα) και τηλέφωνο που να δουλεύει ΠΑΝΤΑ, παρά αυτό το χάλι.

14. yper makakas!!!!!!!!!!!! - Ιανουαρίου 19, 2008

HOL!!! Η κοροϊδία η μακακία και το κέρατό σας πλέον δεν έχουν όρια.

21-11-07 αίτηση για το πρόγραμμα double-play(παροχή internet και τηλεφωνία )
4-12-07 ξαφνικά και χωρίς καμία ειδοποίηση διακόπτεται το τηλέφωνο για 3μέρες
7-12-07 παραλαμβάνω το router.Χαράς ευαγγέλια τρομάρα μου, το τηλέφωνο δουλεύει ( μάλιστα μου δώσανε και Δύο νούμερα και WI-FI router παρακαλώ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ)με πάρα πολλά προβλήματα ,τα μηχανάκια των τραπεζών,fax και ο συναγερμός τζίφος πάπαλα.
Τηλέφωνο στην τεχνική εξυπηρέτηση (ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ), αναμονή 54 λεπτά, επιτέλους ακούω φωνή τεχνικού – ψυχολόγου, ΛΕΓΟΜΑΙ……ΠΏΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ; .Αναφέρω τα προβλήματα μου και περιμένω λύση (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ), σημειωτέον ότι είμαι ηλεκτρονικός και ασκώ το επάγγελμα εδώ και 32 χρόνια.
Απάντηση πρέπει να μας το λέγατε από την αρχή ότι εκτός από τηλέφωνο έχετε fax,συναγερμό κτλπ.
Μα ρε παιδιά στον 21ο αιώνα βρισκόμαστε EUROPE YOU NOW το τηλέφωνο δεν χρησιμοποιείται μόνο για ομιλία αλλά και για πολλές όλες χρήσεις ,εσείς δεν το ξέρετε αυτό εδώ διαλαλείται στα πέρατα ότι προσφέρετε υψηλή τεχνολογία ΤΡΟΜΑΡΑ σάς και μού.
Λύση δεν βρέθηκε με το παραπάνω σκηνικό να επαναλαμβάνεται καθημερινά , πολύωρες αναμονές βάλε- βγάλε αυτό το βύσμα και βάλτα όλα μαζί εκεί που ξέρεις μακάκα .
Στις 21-12-07 διεκόπη τελείως η σύνδεση μου (ούτε καν τηλέφωνο)εν μέσω εορταστικής περιόδου και στο αποκορύφωμα της εμπορικής κίνησης, προξενώντας ανυπολόγιστη οικονομική ζημία στην επιχείρηση μου .
Επικοινωνώ με το τεχνικό τμήμα και ζητώ να αποκατασταθεί η σύνδεσή μου (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ), πράγμα το οποίο δεν έγινε μέχρι και σήμερα 19-1-08.
Κατόπιν τούτου και μετά από πάρα πολλές κλήσεις με πολύωρες αναμονές και απίστευτη ταλαιπωρία με διάφορες δικαιολογίες ότι φταίνε άλλοι οι μακάκες και την επιμονή μου να μου δώσουν το τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Θεσ/νικης ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ μου αποκάλυψαν έτσι απλά ότι δεν διαθέτουν ούτε έναν τεχνικό (μόνο πωλητές αυτό βεβαίως τους ενδιαφέρει ,η πώληση )αλλά προτίθενται να προσλάβουν στο άμεσο μέλλον και τότε θα αποκατασταθεί η βλάβη!!!!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑΑΑΑ
3-1-08 ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ την σύμβαση με fax το οποίο στέλνω στα κεντρικά και παράλληλα στο υποκατάστημα Θες/νίκης, εξηγώντας με έντονο ύφος τους λόγους.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας με παίρνουν τηλέφωνο στο κινητό μου και μου ζητούν να μάθουν τους λόγους.
4-1-08 κάνω αίτηση επανασύνδεσης στο ΟΤΕ
7-1-08 επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης( ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ) και μου λένε ότι δεν έχουν λάβει κανένα fax ,(τα νεύρα μου ο μακάκας). Επισκέπτομαι αμέσως τα γραφεία ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ όπου με διαβεβαιώνουν ότι έλαβαν το fax και το έστειλαν και αυτοί την ίδια μέρα στα κεντρικά δίνοντας μου και το αποδεικτικό αποστολής του δικού τους fax 3-1-08.και ώρα18:08
Μετά από πάρα πολλές κλήσεις με πληροφορούν ότι έγινε δεκτό το αίτημα μου το οποίο όμως καταχωρήθηκε της 8-1-08 και προωθείται και το βλέπουν και ακόμα το βλέπουν(παιδιά νομίζω με δουλεύουν λίγο ο μακάκας!)
Καθημερινά το ίδιο πρόγραμμα ,ακούω τον τηλεφωνητή να με ρωτά τους λόγους γιατί να πληρώνω πάγιο στον ΟΤΕ (ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΡΕ ΜΑΚΑΚΕΣ).
Στη χώρα της μπανανίας που ζούμε μας πετάξανε την μπανάνα αλλά την μπανανόφλουδα δεν την είδαμε.
Υ.Γ Την διαφήμιση της HOL αυτή με το κέρατο με τον Γάλο;
Ε! ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΠΛΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΠΑΛΙΟΜΑΚΑΚΕΣ Ε ! ΠΑΛΙΟΜΑΚΑΚΕΣ. ΤΟ ΚΕΡΑΤΟΣΑΣ!!!!!!!
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ !

Σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

15. Salonikios - Ιανουαρίου 21, 2008

Ekana aitisi stin Hol 22.12 .2007 kai mexri simera den exw parei akoma to eksoplismo.Skeftwmai na min proxwrisw kai thelw na diakopsw tin diadikasia energopoiiseis tis syndesis me tin Hol, kai den exw ypograpsei kamia aitisi i eggrafo.mporw na to praksw i tha mu dimiourgioun problimata ?

Sas efxaristw !

16. Ν.ΚΟΥΡΤΑΡΑΣ - Ιανουαρίου 24, 2008

λεγομαι νικος κουρταρας…δεν θα σας περιγραψω τα απεριγραπτα με την απιθανη αυτη εταιρια που ακουει στο ονομα ΗΟL… για ενα πραγμα απορω,δεν βρισκεται ενας εισαγγελεας ενας κρατικος λειτουργος ενας υπευθηνος να τους κλεισει φυλακη? ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ …και οσο δεν παρεμβαινει καποιος στο τελος θα τους καλουμε για παραπονα η για επιληση καποιου θεματος και θα μας πυροβολουν!!! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜEΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ…

17. magicf - Ιανουαρίου 28, 2008

καλησπερα λεγομαι Φωτης Συριοπουλος και ειμαι ακομα ενας φουκαρας που βιαστηκα να αφησω τον ΟΤΕ για να μπω στον οικο αυτο αυν-ανοχης που λεγεται ΗΟL…διαβασα τα σχολια σας και συμφωνω απολυτα…εδω και 5 μερες αφου διακοπηκε απροειδοποιητα η συνδεση με ΟΤΕ εχω μιααα χαρα ιντερνετ αλλα καθολου τηλεφωνο…στις συνεχεις και ατυχεις τηλεφωνικες μου κλησεις μετα απο πολυωρη φυσικα αναμονη πηρα την απαντηση «δεν ξερουμε ποτε θα διορθωθει η βλαβη…θα διορθωθει αλλα αγνωστο ποτε»….δεν μπορεσαν η δεν θελησαν καν να μπουν στον κοπο να με παραπεμψουν καπου σε πιο «υψηλα» ισταμενο να με διαφωτισει…σαν να μην υπαρχει τετοια θεση…ετοιμαζομαι ν αστειλω ενα e-mail γνωριζοντας οτι και αυτο θα τυχει της ιδιας μεταχειρισης…ακομα κι ενα φαξ θα εξυπηρετησει αντι χαρτου υγειας καποιον «τεχνικο» του τμηματος εξυπηρετησης…η μονη λυση ειναι μια μαζικη μηνυση…στηριζονται ισως στο γεγονος οτι δεν υπαρχει πληροφορηση μεταξυ των ατυχων πελατων τους και οτι η απροσωπη αντιμετωπιση που διαλεξαν να μεταχειριζονται τους πολιτες απλα θα φερει την ποθουμενη απο αυτους προβατοσυνη μας…κανω λοιπον προταση για μια τετοια μηνυση και περιμενω ανταποκριση….ευχαριστω

18. ΠΟΥΡΓΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - Ιανουαρίου 29, 2008

συμφωνώ με όλους. Τα ίδια έπαθα κι εγώ και ακόμη τραβιέμαι με την απαράδεκτη συμπεριφορά και εξυπηρέτηση της HOL. Προτείνω να προσφύγουμε σε ομαδική αγωγή καταγγέλλοντας την εν λόγω εταιρεία και διεκδικώντας αποζημίωση. Αυτό που πρέπει να βροντοφωνάξουμε σε όλους είναι: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ HOL. MΗΝ ΤΗΝ ΠΑΘΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ.

ΠΟΥΡΓΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

19. THODORHS - Ιανουαρίου 29, 2008

AFHSTE PAIDIA…KI EGO APO SALONIKA TA IDIA TRABAO…APO TIS 21/1/08 POY MOY KOPHKE TO THLEFONO….EXO MEXRI SHMERA 29/2/08 MONO INTERNET…TO OPOIO DOYLEYEI MIA XARA…ALLA KATHOLOY THLEFONO…EIMAI SPITI XORIS THLEFONO EDO KAI 1,5 BDOMADA…NTROPH TOYS…EINAI ADISTAKTOI…EXO AGANAKTHSEI…!!!
2 FILOI MOY PANTOS POY EINAI STHN FORTHNET…OLA DOYLEYOYN MIA XARA…!!!
SE EPIKOINONIA POY EIXA SHMERA ME TO TMHMA PWLHSEON THS FORTHNET ME ENHMEROSAN OTI GIA NA PAO STO DYKTIO TOYS THA PREPEI PROTA NA PAO PISO STON OTE…KAI META NA KANO AITHSH STHN FORTHNET GIA NA PAREI THN GRAMMH MOY APO TON OTE…GIATI APO TOYS APATEONES THS HOL DEN EPITREPETAI…!!!
ANTE PALI KSANA DIADIKASIA…!!!»HOL»= APATEONES PAIDIA…MAKRIA OSO MPOREITE…

20. PPKP - Ιανουαρίου 29, 2008

Επειδή κι εγώ θέλησα να πάω στη Forthnet και μου είπαν το ίδιο, πρέπει να σου πω ότι σου είπαν ψέμματα. Ο λόγος ΔΕΝ είναι ότι δεν το επιτρέπει η HOL. Ο λόγος είναι ότι δεν το κάνει η Forthnet, προφανώς γιατί δεν έχει τις διαδικασίες να πάρει πελάτη από πάροχο πέραν του OTE, ή ενδεχομένως γιατί έχουν κρυφή συμφωνία να μην παίρνουν πελάτες άλλων, ή τέλοσπάντων για κάποιον άλλο μη προφανή λόγο που δεν έχει να κάνει με τη HOL.

Για αυτό ακριβώς αποφάσισα ότι θα περιμένω λίγο και θα γυρίσω στον ΟΤΕ. Σε 3-4 χρόνια που όλοι αυτοί θα έχουν συμβιβαστεί με αυτά που προβλέπει ο νόμος, θα το ξανασκεφτώ.

21. makakas_ki_ego - Φεβρουαρίου 1, 2008

PAIDIA MAKRYA APO TH HOL EIMAI XWRIS INTERNET-THLEFWNO PALI. PERIMENW ME TIS WRES STHN TEXNIKH YPOSTHRIKSH KAI MILAW ME KATI ASXETOUS POU MOU LENE ALLA ANTI ALLWN. M-A-K-R-Y-A!!!

22. magicf - Φεβρουαρίου 2, 2008

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥΣ…ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΘΑΑΑΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ…ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ «ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ» ΣΙΩΠΗΣΑΝ…ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 3 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΟΝ ΤΕΛΕΚΟΜΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕς ΕΥΚΟΛΙΕΣ…ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ…ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΚΤΡΟΠΗ ΚΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ…ΠΑΝΤΩΣΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΕΙΣΜΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΕΛΗ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ…ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙς ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ 15 ΜΕΡΕΣ…ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

23. magicf - Φεβρουαρίου 2, 2008

τι να πω,,,δεν υπαρχουν καν οι ψηφιακες ευκολιες που διαφημιζουν…τουλαχιστον σε αλλη εταιρεια πληρωνεις εστω 3 ευρω και τις εχεις..στη HOL απαντησαν οτι παρολο που το διαφημιζουν ακομα στη σελιδα τους θα υπαρξει στο μελλον…ισως ειναι ενα ερεισμα τουλαχιστον φγια διακοπη χωρις να ζητανε τελη αποσυνδεσης

24. andreas stas. - Φεβρουαρίου 5, 2008

paidia egw ksekinisa diadikasies me hol,den exw steilei tin aitisi skoma,mou irthe kai to router…
an den steilw tin aitisi,lete na mou meinei to router&na glytwsw to mpela?

25. PPKP - Φεβρουαρίου 5, 2008

Η αλήθεια είναι ότι δε σε περνάνε στο δίκτυό τους αν δεν στείλεις υπογεγραμμένη αίτηση (σε αντίθεση με άλλους, από ότι ακούγεται). Απλά θα σε ζαλίσουν στα τηλέφωνα μάλλον και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να επιστρέψεις και το router.

26. ΑΛΕΧ - Φεβρουαρίου 5, 2008

εχω το CONNEX και σκεφτομαι να το αφησω γιατι ειναι πολλα τα λεφτα Αρη. με πηραν απο forthnet και μου ειπαν τα σχετικα και ειπα πριν προχωρισω σε καποια ενεργεια να το ψαξω λιγο και με αλλες εταιριες αλλα και παραπονα και επεσα επανω σας για καλη μου τυχη μαλλον.Λεω λοιπον να καθησω στα αβγα μου και να μη λυπαμαι τα λεφτακια που τους δινω.
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΘΟΝΤΕΣ

27. PPKP - Φεβρουαρίου 5, 2008

Φίλε ALEX η συμβουλή μου είναι πράγματι να μη λυπηθείς τα λεφτά σου και να μείνεις στον ΟΤΕ. Αυτό που φοβόμουν έγινε: Εδώ και κάποιες μέρες χάλασε ο router και είμαι χωρίς τηλέφωνο (κατάφερα να έχω internet χρησιμοποιώντας τον παλιό). Έκανα αίτηση επιστροφής στον ΟΤΕ και μου είπαν σε 15 μέρες να πάρω σε ένα τηλέφωνο να κανονίσω να περάσει τεχνικός να με ξανασυνδέσει και τρίχες… Κλασσικές ΟΤΕτζίδικες πρακτικές για να παίνουν λεφτά. Τέλοσπάντων δεν με νοιάζει, τουλάχιστον θα έχω τηλέφωνο 24×7. Για internet βλέπουμε.

28. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΡΙΣΑ - Φεβρουαρίου 6, 2008

Παιδια εχω κ γω HOL. Μια ειναι η αληθεια. Η επιλεγεις ΟΤΕ και πληρωνεις κατι παραπανω η επιλεγεις εναν αλλο παροχο και αν εισαι τυχερος δουλευουνε ολα μια χαρα (internet και τηλ). Ολοι οι παροχοι το ιδιο ειναι τα ιδια χαλια εχουνε. Δεν ξερω τελικα το τι ειναι καλυτερο αν κ γω που ειμαι στη HOL δεν εχω προβλημα. υπομονη μεχρι οι παροχοι να συμορφωθουνε με την ελληνικη νομοθεσια.. τι να πω

29. giorgos - Φεβρουαρίου 8, 2008

ekana aitisi stin hol kai mou eipan oti tha energopoiithi stis 8/2 kai ontos molis ksipnisa to proi itan sindemeno kai ola douleuoun teleia. den mou ekopsan katholou oute til oute internet

30. Νίκος - Φεβρουαρίου 12, 2008

Είμαι και γω ένα από τα θύματα της ΗΟL. Καινούργιος συνδρομητής (ούτε μια βδομάδα καιρό) και τα προβλήματα ξεκίνησαν απ’την πρώτη μέρα. Ο ήχος στις τηλεφωνικές κλήσεις είναι απαράδεκτος. Περιττό να αναφέρω πως αν δεν είναι συνδεδεμένες οι τηλεφωνικές συσκευές πάνω στο router δεν δουλεύει καμία. Διάβασα από κάποιον ότι υπάρχει τρόπος συνδεσμολογίας. Τι εννοεί δηλαδή? Να τραβήξω 20 μετρο καλώδιο κι όπου φτάσει? Έλεος πια. Όσον αφορά την σύνδεση Ιντερνετ φτάνει τα 2,6 (πακέτο ΕΩΣ 24) και η δικαιολογία τους «είσαστε μακριά απ’τον κόμβο». Τα πήρα στο κρανίο πήγα στα κεντρικά στην Κηφισίας και ειρωνικά μου απάντησαν να αλλάξω σπίτι για να πιάσω καλύτερες ταχύτητες. Επίσης μου επιβάλλουν πέναλτι 55 € για να διακόψω την σύνδεση και να επίστρεψω τον εξοπλισμό τους. Ισχυρίζονται ότι δεν είναι υπαιτιότητα δικιά τους για να αποφύγω την χρέωση και πως το πρόβλημα προέρχεται απο μένα. Άλλα βέβαια σου λένε όταν θέλουν να σε πάρουν πελάτη. Κώλο δίνουν για να τους γαμήσεις αλλά σε γαμάνε αυτοί τελικά. Την γνωρίζω την πολιτική τους στις πωλήσεις. Προσλαμβάνουμε νεαρά άτομα συνήθως φοιτήτες τους δίνουμε έτοιμο κείμενο και αρχίζουν την κασέτα.. Ξερείς κανείς τρόπο για να αποφύγουμε τα 55 € κερατιάτικα?

Φιλικά Νίκος.

31. Χαρης - Φεβρουαρίου 18, 2008

Δυστυχως παιδια και γω εχω hol double-play.Εκτος του οτι περιμενα 2+μηνες,σημερα που μου ηρθε η συνδεση απτο πρωι πρεπει να μου εχει κοπει η συνδεση ισα με 15 φορες,ενω για μια στιγμη καταφερα να συνδεσω το τηλεφωνο και να κανω 2 κλησεις μεσω του ιδιοκτητου δυκτιου αλλα για καποιο αγνωστο λογο το τηλεφωνο μου ειναι νεκρο απο το μεσημερι.Αφηστε το αλλο να πρεπει το τηλεφωνο να ειναι πανω στο router για να δουλευει.Εχω μετανιωσει πικρα την ωρα που πηρα το πακετο της hol και αφησα την forthnet η οποια μπροστα στην hol ειναι πολυ ανωτερη, και παροτι ειναι λιγο ποιο ακριβη δεν εχει προβληματα αξιοπιστιας οπως εχω ακουσει απο πολλους (ειναι απιστευτο αλλα οση ωρα γραφω το κειμενο μου εχει κοπει τρεις φορες η συνδεση).

32. σεπολια - Φεβρουαρίου 24, 2008

παιδια ακομα ενας μπανανιας και εγω με την HOL.το ιντερνετ αθλιο.κλεινω 4 μηνες και λογαριασμος δεν εχει ερθει.σημερα δε το ιντερνετ ο ρουτερ ολα λειτουργουν κανονικα το δε τηλεφωνο νεκρο.ευτυχως που υπαρχουν τα κινητα και τα καρτοτηλεφωνα της γειτονιας.εχω παρει 5 μερες αδεια απο τη δουλεια για να τρεχω στα γραφεια τους μπας και…η λυση ειναι μια.ολοι στις ταρατσες για σηματα καπνου.

33. Panagiotis - Φεβρουαρίου 26, 2008

«ESY GIATI NA PLHRONEIS PAGIO OTE?»

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

ela mou nte…..ELA MOU NTE!!!!

34. mhtsos - Μαρτίου 15, 2008

allos ena kammenos apo thn hol…exw kaneis thn aithsh apo 6 februariou,o exoplismos hr8e kai perimena tis taxa moy dh8en 25 meres…akoma perimenw……phra thn to technical support(apnthsan grhgora eytyxws)kai mou eipan oti h pi8anh hmeromhnia syndeshs htan 12/3..alla …perimenw perimenw..xanphra thl kai mou eipan oti:»h syndesh sas brisketai ena stadio prin thn enrgopoihsh..perimenoume thn metabibash ths grammhs…»telika poios ftaei????o ote pou den 8elei na xanei pelates h etairies pou kanoyn proxeires douleies kai 8ysayrizoun…???

35. 24 mb wanabe - Απρίλιος 7, 2008

Mias k duleva sthn hol 3 mhnes peripu tha sas pw to eksis:
kanenas ipalilos stin eteria den kani to lathos na bali hol sto spiti tu.
An sas leei kati afto kalws
Pados to problima ine to idio ligo polu se oles tis idiotikes eteries
O logos? Oti aplos tsibise o kathe elinaras (gia ali mia fora )apo tis iposxesis tu kathe makaka (ma kala pistepsate pos tha ehete dorean til k internet 24mb me 17-20e pagio?) k pesane oloi me ta mutra stis idiotikes eteries oi opoies safws den borusan na aksipiretisun olo afto ton ogo pelatwn k eki egine o xamos.
Tha rwtisi twra kapoios: Afu den borusan na tus eksipietisun giati tus dexodan? Apadisi: Se adithesi me esas oi eteries den ine makakes k siga min arniodustan ta probata pu thelan na bun sto madri tus
k kati akoma , kserw pws ehete apoluto dikio alla pistepste me ta pedia stin texniki ipostiriksi pu ine 25 xronon meso oro ilikias ine me iremistika apo afta pu akune k apo tus anwthen k apo tus pelates. pu DEN ftene stin teliki. Makari na ixame eksoterika sunergia. den tha ipirxe afto to baxalo

#yper makakas# krataga tin koilia mu misi ora apo ta gelia
» Λύση δεν βρέθηκε με το παραπάνω σκηνικό να επαναλαμβάνεται καθημερινά , πολύωρες αναμονές βάλε- βγάλε αυτό το βύσμα και βάλτα όλα μαζί εκεί που ξέρεις μακάκα »
File egrapses: Salonika 4 ever ( salonika = makedonia, telos)

36. 24 mb wannabe - Απρίλιος 7, 2008

Epidi diabasa polus pelates na paraponiude gia to gegonos oti i tilefonia pezi mono apo to ruter ,na pw to eksis: RTFM
(Read The F…ng Manual)

Exei tin sundesmologia gia na exete til se olo to spiti (alla malon perimenete na erthi i magisa kirki me to rabdaki tis. Ypomoni ine ston dromo ;P)

Ypopsin osoi apo esas exete genikos problima me til – internet apo hol dokimaste ta eksis 5 bimata pu sto 90% ta epiliun

1 )Afereste to reuma apo to ruter
2 a) Afereste ola ta til apo to spiti (milaw gia fax ,asyrmates k ensurmates til suskeues
b) Ean exete synagermo pu syndeete me til grami to aferite k afto
c) Stis asurmates til syskeues bgazete k to til kalwdio tus k to reuma apo tin basi tus k tin bataria tu akustiku tus
3 ) Bgazete spliter apo ton toixo (to mikro leuko kuti me tis 2 eksodus apo tin mia meria) kathws k ta kalwdia pu feugun apo to spliter k kataligun sto ruter ( 2 kalwdia ine)
4 )Bazete APLO til kalwdio apo tin KEDRIKI mpriza tu tilefonu tu spitiu kateuthian sto ruter stin thyra DSL (ine i aristeri thyra opos to blepume apo piso to ruter. Min parakseneutite pu i thyra afti ine megaliteri apo to til kalwdio , kuboni kanonikotata
5 ) bazete to montem sto reuma k to afinete 5 leptakia na sunxronisi

Deite ean i taxitita sto internet ine kaliteri .(kade k kanena restore to factory settings na isiwsei to ruter) An oxi lupame iste to 10% pu fteei kati allo (eswterikes kalwdioseis ,apomakrusmeni topothesia apo ta DSLAM tis perioxis klp)
Ean dite pos ine kaliteri i taxitita tote balte piso ola ta kalwdia (spliter k ta 2 kalwdia tu ) k k balte MONO mia ensurmati til suskeui stin thyra pnone1 i 2
Ypopsin : pedes pezi trelo problima me tis asurmates til suskeues , ean prepi na tis xrisimopoiite prepi na tis ehete tulaxiston se alo domatio (akoluthodas tin enalaktiki sundesmologia pu anagrafete sto manual) giati aposo exw katalabi asxetws ean xrisimopoiite asurmato internet i oxi , ginode paremboles me tis suxnotites metaksu asurmatu tulefwnu k kereas ruter)

P.S, oso egrafa to trouble shooting skeftomun ton makakaka pali 😛
oxi den thelw na ta balete ston kolo sas aplos kade akribos afto pu lew , poloi tha me efxaristite meta (Elpiso i eteria na me plirosi tpt extra gia afto ;p)

37. Γιάννης - Απρίλιος 26, 2008

Ναι και στο τέλος γκρεμίστε και το σπίτι μήπως και δουλέψει….

38. ALS - Μαΐου 29, 2008

TELIKA POY NA SYNDETHOYME RE PAIDIA

39. Alexander - Μαΐου 30, 2008

PLEASSEEEEEEEEEEEE HELP PEDIA EDO KAI 1 MHNA EStILA APO TA ELTA GRAMA POU EIXE STO PAKETO ME TIS ODIGIES ETISI GIA ADSL STIN HOL ALLA TIPOTA PERNO TILEFONO KAI EIMAI STIN ANAMONI 2 ORES KAI PALI TIPOTA. TI NA KANO ESTILA KAI EMAIL ALLA DEN APANTA KANIS ELEOS TI NA KANO??

40. magicf - Ιουνίου 15, 2008

τι να κανεις;δεσε μια πετρα απο το λαιμο του ρουτερ οοοταν το παρεις και φουνταρισε το στη θαλασσα…οσο για τα μηνυματα και τα ε-μαιιλ που εστειλες θα σου απαντησω με το τραγουδακι που λεγαμε 4 χρονια πριν στο euro της πορτογαλιας…»ειναι βαριαααα ειναι βαριαα η π……α του τσολιααα»….διοτι εκει μας εχουν γραμμενους ολους

41. maria_ΑΘΗΝΑ 6/7/2008 - Ιουλίου 6, 2008

den ksero ti lete eseis re paidia alla ego edo kai 6 mines pou eimai stin hol den eixa pote problima ektos apo mia fora tote me ta xionia den eixa tilefono gia misi ora peripou. diabazo ola ayta pou grafete kai pedto apo ta sunefa. kai to tilefono kai to internet douleuoun entaksei kai o logariasmos mou erxete kanonika ka8e mina. tinapo den ksero…….pragmatika pefto apo ta sunefa…….!!!!!!

42. men - Ιουλίου 19, 2008

ayta na ta vlepoun kati tzampatzides pou elegan klefth ton ote xoris na exoun idea apo tetoia pramatata.
Legane: «Poios vre sy o Ote ? den epitrepei ton antagonismo !!ououou!!!.einai alitis o ote»
Parte ta re oloi !!! Pou mou mathate kai ton athemito antagonismo po kanei ote o klefths ! Psofos re sta tsoutsekia HOL kai FORTHNET kai tis alles ahdies.Mathane kai Broadband yphresies .
poia h HOL pou prin 3 xronia nomizes oti einai xalvas farsalon .
Poin re na antagonistoun ?Ton ote , thn megalyterh etaireia ths xoras ? Apo pou kai os pou ?

Ta Zarras den einai Versace , Guess kai G.Ferre .
Oti dineis pairneis!
Poio poly ta exo parei oxi me toys aplous xrhstes pou thn pathsan , alla me esas osoi eiste epaggelmaties kai exete sovara provlhmata me thn douleia sas. EEEEEEEEEEE den exete mathei tous vasikous kanones ths agoras akoma ? Pou zeite ?

O tzampas pethane re!!!!!!!!

Les kai milao me fun tou Open Source software pou den lene na katalavoun oti an den pesei to lili simera den ginetai tipota kai vrizoun oloi thn microsoft .

43. men - Ιουλίου 19, 2008

ante pao gia ypno tora!

44. george - Αύγουστος 6, 2008

geia sas paidia,telo na sas po oti kai ego eika parei to programa douple play tis polipotetis etairias hellas online{hol}.apo tis 12-6-2008 poy parelaba ton eksoplismo arxisan ta basana moy kai i talaipoiria moy.afoy perimena pos kai pos apo tis 18-4-2008 mexri tis 12-6-2008 ton eksoplismo,me to poy ton parelaba ton sindesa amesos,mexri na ergopoiisoyn tin ipiresia epairna thlegono apo ton OTE,alla me ton diko toys eksoplismo.se ayto to diasthma ola entaksei,alla otan energopiisan tis ipiresies arkise i talaiporia moy.5 meres prin poy xalase to PC KAI ETI DEN EIXA Iinternet poy to perimena 2 mines.ayto entajei ala to tilefono leitoirgise tries meres kai meta kapoyt.ti ginete leo tora kai elexo ton eksoplismo kqai thn sindesmologia toy netfaster,mipos eixe ginei kati,anoigo to biblio na do pos prepei na einai ta kalodia kai htan ola entajei,kai konteya na trelato.epi misi vra epairna tilofono sto 13844 kai afou kreosa to kinhto moy afou den eika tilefono gia treis imeres,me sindesan me tin teknikh ipostiriksi kai telika dewn katafera tipota.telika meta apo dio imeres ksanaleitourgise mono gia mia bdomada kai konteya na trelato.ksana pairno sto 13844 kai mou lene oti ekoyn parei fotia stis apotikes ston aspropirgo oi axristoi

45. erotikos_k - Αύγουστος 10, 2008

pedia ego kontevo se ligo 1 hrono sindromitis tis hol.To mono pou eho na skeftome einai oti olloi einai apateones,alla megaliteros apateonas apo ton ote den eiparhei kai den tha eiparxi,olla ta alla ta akouo verese.Fisika den thelo na epeniso tin hol apenantias.me 24ara mpika apo 40kibt-800 kai apo tote pou tin erixa sta 6 mpeno apo 600kbit -mono mia fora 2.00mbit.o thorivos pou eho stin grami mou anti tou 25 pou einai to anotero stin dikia mou periptosi ftani ta 48.giafto to provlima mou eipan oti tha prepei na elegxi o ote tin grami mehri to kafao.o ote eipe oti elekse tin grami kai oti ta vrike ola ok. kai xerete an i hol i o kathe sindromitis zitisi na mathi oti ondos perase o ote den eiparhei kanenas tropos na tous elekseis.Ena allo pou mou eipan einai oti eimai poli makria apo to kentro.diladi as mas poun,thaprepei olloi oi sindromites na einai giro apo to kentro tis polis tous gia na piasoun megaliteri taxitia?.. enas filos pou einai kai aftos stin hol kai einai pio makria apo mena den ehei kanena provlima.ipopseis ehoume apoklisi kathe edehomeno peri kalodion sintonismou rutel kai to provlima estiazete sto kafao.tha ftene lene ta halkina kalodia.Ta dika mas kalosia na doume pote tha vgoune apo to kefali mas..tominima einai na tous stiloume sta dikastiria kai analoga me tin tahitita pou ehoume na plironoume kai to antistiho poson.

46. adamo - Αύγουστος 10, 2008

«Ena allo pou mou eipan einai oti eimai poli makria apo to kentro.diladi as mas poun,thaprepei olloi oi sindromites na einai giro apo to kentro tis polis tous gia na piasoun megaliteri taxitia?.»

Εννοούν πως είσαι μακριά από το τηλεφωνικό κέντρο (καφάο). Και ναι, η απόσταση επηρεάζει την ταχύτητα. Οπότε ο φίλος σου μπορεί όντως να είναι σε καλύτερη απόσταση από το καφάο του από ότι εσύ με το δικό σου.

47. Thanelin - Δεκέμβριος 9, 2008

Λέω να μπω και εγώ στο κλάμπ των άτυχών συνδρομητών της HOL. Eίμαι από τις 25-11-08 χωρίς τηλέφωνο Η τεχνική υποστήριξη με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα το έχει αναθ’εσει σε μηχανικό, θα ελεχθούν οι χαλκοί κ.λ.π Δηλαδή με λίγα λόγια «Βαράτε μου το ντέφι».Ως τότε υπομονή. Καλά το λένε «Ξανά κάνε γαμπρό να δείς»

48. ΛΕΩΝΙΔΑΣ - Μαρτίου 9, 2009

Γεια σας και απο μενα
ειμαι στην HOL απο τις 9-12-2008
και μεχρι και σημερα 9-3-2009 κανενα προβλημμα δεν εχω συναντηση και η ταχυτητα ειναι ικανοποιητικη και στο τηλεφωνο αψογες οι υπηρεσιες,δεδομενου οτι εχω λαιτ προγραμμα
μεχρι 6αρα ταχυτητα ιντερνετ και οσες φορες τους εχω καλεσει
η αναμονη ειναι περι τα 10 λεπτα το ανωτερο.
Ολοι εχουν καποια προβλημματα απλα με την συγγεκριμενη ειναι τα λιγοτερα
και βελτιωνεται.ελπιζω να εχουν οσο το δυνατον λιγοτερα.
οσο για αλλες εχω ακουσει πολυ περισοτερα

49. Πουργιάς Θεόδωρος - Αύγουστος 17, 2009

όλα αυτά που γράφετε συνέβαιναν στην αρχή. Τώρα πια όλα έχουν διορθωθεί. Η ΗΟL θεωρείται μια από τις καλύτερες εταιρείες τηλεφωνίας στη χώρα μας. Βιαστήκατα να φύγετε όπως κι εγώ]. Επιστρέψτε.

50. EΛΕΝΗ ΦΡΕΝΤΖΟΥ - Αύγουστος 31, 2011

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ HOL ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΥΝ. ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΡΥΣΩΣΑΝ ΤΟ ΧΑΠΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΜΑΣ ΠΛΗΣΙΑΣΑΝ ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ , ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ AΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ. ΑΦΟΥ ΦΕΣΩΘΗΚΑΜΕ 6000 ΕΥΡΩ, ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ…. ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΛΠ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΗΡΘΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ HOL ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ OIKONOMIKA H EΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ ΣΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ. ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ ΤΑ 6000 ΓΙΑ ΤΟ ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΟΛΥ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ, ΔΗΛ. ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ. ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΤΥΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ…………….

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ HELLAS ON LINE.


Σχολιάστε

