jump to navigation

Τρικυμία στο κρανίο: Το «Νέο ΙΝΚΑ» και το μποϋκοτάζ της ΔΕΗ Δεκέμβριος 4, 2007

Posted by PPKP in Οι άλλοι (γενικώς).
trackback

Διάβασα για το μποϋκοτάζ στη ΔΕΗ που οργανώνει το «Νέο ΙΝΚΑ» (ποια η διαφορά από το «Παλιό ΙΝΚΑ»;) από τις σελίδες του, καλώντας μας όλους να κατεβάσουμε τους γενικούς για 15 λεπτά κάποια μέρα του Δεκέμβρη, συντονισμένα. Προφανώς δεν πρόκειται να αναπαράγω τη μέρα/ώρα και να προσφέρω οξυγόνο σε αυτή τη μπούρδα.

Καταρχήν, ένα μποϋκοτάζ των 15 λεπτών, διαδεδομένο μεταξύ των bloggers (άντε και των φίλων και των συγγενών τους), το πολύ πολύ να ισοδυναμεί για τη ΔΕΗ (όσον αφορά στο αποτέλεσμα) μια διακοπή ρεύματος σε επαρχιακή κωμόπολη για 15 λεπτά. Με άλλα λόγια, μια τρίχα από εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Το μποϋκοτάζ είναι ισχυρότατο όπλο όταν χρησιμοποιείται σωστά, όχι όταν καθένας το παίζει Παπαφλέσσας για 15 λεπτά και το σύνολο είναι των μερικών χιλιάδων σε μια χώρα 11 εκατομμυρίων.

Κατά δεύτερον, Η ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ. Μια τέτοια κίνηση δεν θα είχε κανένα αποτέλεσμα, καθώς δεν υπάρχει εναλλακτική λύση και προφανώς όταν κόβεται το ρεύμα χάνεται ο πολιτισμός μας (που έλεγε και ένα graffiti στη Δροσοπούλου πριν δεκαετίες). Χωρίς ρεύμα δεν κάνουμε, επιλογή δεν έχουμε, σκάστε και πληρώνετε — ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΑΠΕ) και όχι κάποιον που να επιμένει σε πετρέλαιο, λιγνίτη κ.ο.κ. και να σαμποτάρει τις επενδύσεις της ΔΕΗ για να μειωθεί η αξία της και να την πουλήσει σε όποιο γεράκι ενδιαφερθεί. Όλα είναι πολιτική. Μια και μιλάμε για ΑΠΕ, μην ακούσω νησιώτη να παραπονιέται για τις αυξήσεις αν στο παρελθόν έχει εναντιωθεί σε εγκατάσταση ανεμογεννητριών στο νησί του, θα τον δαγκώσω.

Το τρίτο και σοβαρότερο όμως είναι πως μια τέτοια ενέργεια, εφόσον υποθέσουμε πως κάμποσες χιλιάδες άνθρωποι θα κατεβάσουν γενικούς και θα τους ανεβάσουν συγχρονισμένα, είναι πιθανό να δημιουργήσει σοβαρότατες βλάβες και τεράστια προβλήματα στο απαρχαιωμένο, κακοσυντηρημένο δίκτυο της ΔΕΗ. Εάν υποθέσουμε πως η κίνηση αυτή θα είναι πετυχημένη και θα τραβήξει πολύ κόσμο, κάθε επιπλέον υποστηρικτής της θα είναι ένας ακόμα συνυπεύθυνος στο ενδεχόμενο black-out. Μετά θα βγαίνει κάθε βλάκας άσχετος να λέει ότι η ΔΕΗ έπρεπε να έχει φροντίσει ώστε να έχει την απαραίτητη τεχνική υποδομή για να αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο, και άπειρες άλλες ηλιθιότητες, και τα πυροβολημένα που την έχουν δει επαναστάτες θα γκρινιάζουν που δεν θα μπορούν να φορτίσουν το κινητό τους.

Επειδή η επανάληψη είναι μητέρα της μάθησης: Η λύση στο πρόβλημα δεν είναι η καταστροφή του δικτύου της ΔΕΗ (εγγυημένα, τα 15 λεπτά δεν θα της προκαλέσουν οικονομική κρίση). Η λύση είναι ο εκμοντερνισμός της κι ένα πολιτικά στηριζόμενο πρόγραμμα επενδύσεων σε ΑΠΕ.

Αυτό μόνο, ΤΕΛΟΣ.

Disclaimer: Δεν εργάζομαι στη ΔΕΗ και δεν έχω καμμία απολύτως σχέση με τον φορέα αυτό. Οι αυξήσεις των τιμολογίων με επηρεάζουν όσο τον κάθε ένα. Απλά τυχαίνει να έχω σχετικές σπουδές και να καταλαβαίνω τις τεχνικές συνέπειες ενός τέτοιου εγχειρήματος.

Advertisements

Σχόλια»

1. cyrusgeo - Δεκέμβριος 4, 2007

Μόλις με γλίτωσες από ένα ποστ…

2. Σήλια - Δεκέμβριος 4, 2007

Το άρθρο 82 της Συνθήκης της Ε.Ε. ορίζει ότι είναι ασυμβίβαστη με την κοινή αγορά και απαγορεύεται, κατά το μέτρο που δύναται να επηρεάσει το εμπόριο μεταξύ κρατών μελών, η καταχρηστική εκμετάλλευση από μία ή περισσότερες επιχειρήσεις της δεσπόζουσας θέσης τους εντός της
κοινής αγοράς ή σημαντικού τμήματός της.
Η κατάχρηση αυτή δύναται να συνίσταται ιδίως:
α) στην άμεση ή έμμεση επιβολή μη δικαίων τιμών αγοράς ή πώλησης ή άλλων όρων συναλλαγής·
β) ……………………………………..

Επιχειρήσεις που έχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά συνήθως δεν
υπόκεινται στην πίεση του ανταγωνισμού. Οι καταναλωτές είναι υποχρεωμένοι ελλείψει εναλλακτικών να προμηθεύονται από αυτούς και οι ανταγωνιστές είναι πολύ μικροί για να τους απειλήσουν. Το Δίκαιο κατά των περιορισμών του Ανταγωνισμού τους απαγορεύει να καταχραστούν τη δεσπόζουσα θέση τους για να βλάψουν τους ανταγωνιστές ή τους καταναλωτές. Τους καταναλωτές μπορούν να τους βλάψουν χρεώνοντας υπερβολικές τιμές ή υποχρεώνοντάς τους να αποδεχθούν δυσμενείς όρους.
Κατά το ευρωπαϊκό Δίκαιο Ανταγωνισμού δεν απαγορεύεται να
αποκτήσει μια επιχείρηση δεσπόζουσα θέση· πολλές φορές είναι
δείγμα υπεροχής των προϊόντων ή καλύτερης ανταπόκρισης στις
ανάγκες του καταναλωτή. Λόγω της δεσπόζουσας θέσης όμως μιας επιχείρησης, η συμπεριφορά της έχει μεγαλύτερη επίδραση στον ανταγωνισμό απ’ ότι η συμπεριφορά άλλων επιχειρήσεων. Αυτό που απαγορεύεται είναι η κατάχρησή της εις βάρος του ανταγωνισμού, των ανταγωνιστών και του καταναλωτή. Πράξεις που επιτρέπονται σε άλλες επιχειρήσεις απαγορεύονται σε δεσπόζουσες επιχειρήσεις λόγω των επιπτώσεών τους.
(βλ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ στην ιστοσελίδα του νέου ΙΝΚΑ http://www.newinka.gr)

Η αγορά της ενέργειας έχει απελευθερωθεί. Η ΔΕΗ κατέχει το 97% περίπου της αγοράς ( τουλάχιστον στην παραγωγή) και είναι Α.Ε. Υπόκειται λοιπόν στις διατάξεις περί ανταγωνισμού και τη Συνθήκη της ΕΕ.

Αυτά για τις αυξήσεις και την νομιμότητα τους την οποία θα προσβάλλουμε στη Δικαιοσύνη.

Και προς Θεού!!! Το μποϋκοτάζ δεν είναι σαμποτάζ. Κανείς δεν θέλει να προκαλέσει δολιοφθορά στη ΔΕΗ!!! Μια συμβολική κίνηση αντίστασης είναι για μην μένουμε παθητικοί δέκτες όσων γίνονται εις βάρος των συμφερόντων μας.

Η ΔΕΗ να είστε σίγουροι ότι έχει ενημερωθεί επισήμως για την διαμαρτυρία αυτή και έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα.

Και δεν είναι μόνο οι bloggers που συμμετέχουν στην » τρικυμία στο κρανίο» αλλά οι περισσότεροι καταναλωτές, οι οποίοι δεν περιμένουν από τους πολιτικούς να υπερασπιστούν τα συμφέροντα τους!!! Τα ραδιόφωνα έχουν βουήξει!!!
Μια μικρή κίνηση με μεγάλη σημασία

3. PPKP - Δεκέμβριος 4, 2007

Σήλια, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Θα προσπαθήσω να απαντήσω με σαφήνεια.

Σε σχέση με τη νομοθεσία περί μονοπωλίων δεν έχω να σχολιάσω κάτι, πέραν του γεγονότος ότι α) προφανώς συμφωνώ με την πραγματική απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας για όλους αυτούς τους λόγους, και β) ελπίζω πως η νομοθεσία θα γίνει πραγματικότητα σε όλους εκείνους τους τομείς που πρέπει να εφαρμοστεί: Super markets, γαλακτοβιομηχανίες, εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, κ.ο.κ. Σε αυτό το πλαίσιο, βρίσκω την προσφυγή στη δικαιοσύνη ένα πολύ χρήσιμο μέτρο και συμφωνώ με αυτό απολύτως.

Προχωρώντας, δεν υποστήριξα πως η προσπάθεια αυτή αποσκοπεί σε διλιοφθορά; Είμαι απολύτως βέβαιος για τα αγαθά κινητρά της, όπως είμαι και βέβαιος πως αν επεκταθεί σε μεγάλη κλίμακα μπορεί να δημιουργήσει τεράστια προβλήματα. Σε σχέση με την ειδοποίηση της ΔΕΗ, θα συμφωνήσουμε φαντάζομαι πως η ΔΕΗ δεν μπορεί να αλλάξει τους νόμους της φύσης και την αντοχή των υλικών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή και μεταφορά ενέργειας. Επιπλέον, μια μονάδα της ΔΕΗ για να μπει σε παραγωγή απαιτείται κάτι σαν 45 λεπτά της ώρας, οπότε η αντίδραση του συστήματος στην ξαφνική απότομη ζήτηση ενέργειας δεν μπορεί να είναι ακαριαία (και δεν νομίζω ότι μπορεί να προβλεφθεί έτσι κι αλλιώς, καθώς εξαρτάται από τον συγχρονισμό των ρολογιών των καταναλωτών).

Τέλος, σε σχέση με την αναμενόμενη συμμετοχή, ομολογώ πως δεν είχα ακούσει τίποτα για την διαμαρτυρία αυτή έως ότου μου ήρθε ένα mail και διάβασα το blog του νέου ΙΝΚΑ. Δεν έχω ακούσει κάτι π.χ. στα ραδιόφωνα, αλλά δεν αμφισβητώ αυτό που λές γιατί μπορεί απλώς να έτυχε.

Όσο και αν δεν επιθυμώ να υποτιμήσω την αξία της κίνησης αυτής (είμαι σαφώς υπέρ της συλλογικής δράσης των πολιτών), είμαι δυστυχώς αρκετά βέβαιος ότι το αποτέλεσμά της θα είναι 0 (μηδέν). Η προσωπική μου αντίληψη υπαγορεύει πως η μεγαλύτερη δύναμη του πολίτη συγκεντρώνεται εκείνη τη ρημάδα τη στιγμή που βάζει τον σταυρό πίσω από το παραβάν. Εκείνη τη στιγμή έχει ασύλληπτα μεγαλύτερη δύναμη από αυτή που του δίνεται από τον γενικό διακόπτη του πίνακά του.

Just my €0.02.

4. Σήλια - Δεκέμβριος 4, 2007

Ως προς το τελευταίο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!! Αλλά δυστυχώς πολλοί άνθρωποι δεν ενημερώνονται σωστά ή και καθόλου. Και πολλοί πηγαίνουν και ψηφίζουν αυτό που τους υποδεικνύει η οικογένεια τους (ξέρεις τώρα, η γιαγιά αυτό που υπέδειξε ο υιός και τα παιδιά αυτό που τους είπε ο μπαμπάς). Μακάρι να αποκτήσουμε κάποτε όλοι πολιτική και καταναλωτική συνείδηση.
Εάν πιστεύεις ότι μπορούμε να τους αφυπνίσουμε επικοινώνησε μαζί μου. Σ¨ευχαριστώ για το βήμα που μου έδωσες.

5. PPKP - Δεκέμβριος 4, 2007

@Σήλια:

Καλησπέρα και πάλι. Μπορείς να μου πεις τι δράσεις έχετε αναλάβει στο παρελθόν ως «Νέο ΙΝΚΑ» εναντίον άλλων εταιριών που σε αντίθεση με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία εφαρμόζουν συντονισμένες τιμολογιακές πρακτικές; Γνωστά παραδείγματα είναι, όπως ανέφερα νωρίτερα, τα super markets και οι γαλακτοβιομηχανίες.

Επίσης, θα ήθελα να καταλάβω ποιες είναι οι διαφορές του «Νέου ΙΝΚΑ» με το αυθεντικό ΙΝΚΑ που σας οδήγησαν στη δημιουργία νέου φορέα (με ονομασία και διακριτικά που εμένα προσωπικά μου δημιουργούν καχυποψία) και δεν σας επιτρέπουν να εργαστείτε με το αυθεντικό ΙΝΚΑ.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις διευκρινήσεις.

6. Τι αντιπροσωπεύει τελικά το “Νέο ΙΝΚΑ”; « Οι άλλοι - Δεκέμβριος 5, 2007

[…] Θεωρώντας την ιδέα μία απόλυτη ηλιθιότητα, έγραψα σχετικό άρθρο στο οποίο σχολίασε δύο φορές η αναγνώστρια […]

7. Ζωή - Δεκέμβριος 5, 2007

Τί μας προτείνεις ,να μη διαμαρτυρόμαστε γιατί δε θα γίνει ποτέ τίποτα;Με αυτή τη λογική έχουμε φτάσει στο «μη παρέκει». Έχεις παιδιά και σκέφτεσαι με αυτόν τον τρόπο; Δε με ενδιαφέρει ο ΙΝΚΑ και ο νέος ΙΝΚΑ.Κοιτάζω την τσέπη μου που δεν αντέχει άλλο!Έχουν μπει πολλά χέρια μέσα!

8. PPKP - Δεκέμβριος 5, 2007

@Ζωή:

Απλά έχω τη βεβαιότητα ότι η πράξη σου αυτή δεν θα έχει, δυστυχώς, κανένα αποτέλεσμα. Μακάρι να κάνω λάθος — αλλά έχω χάσει εδώ και καιρό τον ρομαντισμό μου. Πιστεύω ότι όσο στη χώρα αυτή δεν υπάρχει καταναλωτική συνείδηση γενικότερα, όσο η παιδεία πάει κατά διαόλου, όσο είμαστε τόσο κάφροι που να καίγεται η μισή Ελλάδα και να εκλέγουμε και πάλι τον Στρατηγό Άνεμο στο κοινοβούλιο, όσο συμβαίνουν όλα αυτά, ΤΙΠΟΤΑ δεν θα αλλάξει, δεν πα να κατεβάζεις το γενικό σου κάθε μέρα για 12 ώρες.

Ρώτα τον εαυτό σου: Αν είχες άνεργο παιδί 20-25 ετών (μπορεί και να έχεις, δεν ξέρω) και ένας πολιτικός σου υποσχόταν διορισμό του παιδιού σου αν τον ψήφιζες, θα το έκανες ναι ή όχι; Η ερώτηση είναι σχεδόν ρητορική: 99% των Ελλήνων θα το έκανε. Για αυτό η ελληνική κοινωνία δεν έχει κανένα μέλλον: Γιατί κάθε κοινωνία που έβαλε στο παρελθόν το βραχυπρόθεσμο προσωπικό συμφέρον πάνω από το μακροπρόθεσμο συλλογικό συμφέρον, κατέρρευσε. Δεν το λέω εγώ, το λέει η ιστορική μελέτη (π.χ. Νησιά του Πάσχα).

Προτείνω να πασχίσουμε πίσω από τα παραβάν των εκλογών, να πασχίσουμε δίνοντας στα παιδιά μας θεμέλια και να ματώσουμε για να γίνουν σκεπτόμενοι πολίτες και να κάνουμε πράξεις σαν αυτή που συζητάμε ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ. Πικρή αλήθεια, αλλά χέστηκε ο Αλογοσκούφης στ’ αλώνι αν η ΔΕΗ χάσει τα έσοδα από ρεύμα 15 λεπτών και 10-20 χιλιάδων πολιτών. Μόνο συμβολική έννοια έχουν οι πράξεις αυτές.

9. Ζωή - Δεκέμβριος 5, 2007

Έχω παιδί που δουλεύει για 600 € και σπουδάζει παράλληλα.Με αγώνα μπορούμε να κατακτήσουμε τα πάντα.Αν δεν τα καταφέρουμε τουλάχιστον το προσπαθήσαμε.Δε θα μάθω τα παιδιά μου στον «ωχαδελφισμό».Θέλω να αγωνίζονται και να διεκδικούν.Δεν ξέρω πόσων χρόνων είσαι ,αν μου επιτρέπεις μια συμβουλή:μη σταματήσεις να είσαι ρομαντικός γιατί σε αυτό ποντάρουν κάποιοι για να σε έχουν υποχείριο τους.Να εναντιωθούμε επιτέλους για το καλύτερο.Ο εχθρός του καλού δεν είναι;

10. thanos - Δεκέμβριος 5, 2007

Πέρα από την όλη αστειότητα/βλακεία του εγχειρήματος, εγώ έχω να καταθέσω το εξής ερώτημα σε όλους εσάς τους αγωνιστές για τα φτηνά τιμολόγια:

Το ερχόμενο καλοκαίρι αν έχει καύσωνα πάλι (μάλλον ΟΤΑΝ, όχι ΑΝ), θα βρίζετε τη ΔΕΗ για διακοπές επειδή δεν έχει καινούρια εργοστάσια ναι ή όχι;

Η ΔΕΗ «…πουλάει κατά μέσον όρο στους πελάτες της σε μια τιμή που καθορίζεται ίση με 0,085 ευρώ ανά κιλοβατώρα, η οποία, όμως, της κοστίζει 0,105 ευρώ, άρα η ΔΕΗ πουλάει 25% λιγότερο από το κόστος της. Δηλαδή, για κάθε 100 ευρώ που πληρώνει η ΔΕΗ εισπράττει 75! Ζητείται, λοιπόν, τώρα η απελευθέρωση τιμών ώστε να καλυφθεί το κόστος και να κερδίσει η ΔΕΗ περίπου 900 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Γιατί τα ζητεί αυτά τα χρήματα η διοίκηση της ΔΕΗ; Για να κάνει τις επενδύσεις, που είναι αναγκαίες ώστε να επιτελέσει η ΔΕΗ τον ρόλο της ως εθνικός προμηθευτής ενέργειας. Οπως αναφέρεται στο στρατηγικό σχέδιο του κ. Αθανασόπουλου, στα προσεχή 10 χρόνια η ΔΕΗ πρέπει να κάνει επενδύσεις 4 δισ. ευρώ για να ανανεώσει και εκσυγχρονίσει γερασμένες μονάδες της (ηλικίας έως και… πενήντα ετών) συνολικής δυναμικότητας 3.200 μεγαβάτ, άλλα 4 δισ. ευρώ πρέπει να διαθέσει για να ανανεώσει τα πεπαλαιωμένα δίκτυα που οδηγούν σήμερα σε συνεχείς πτώσεις τάσεως, συχνές βλάβες κ.λπ., ενώ άλλα 2 δισ. θα διατεθούν για νέες μονάδες.»

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_29/11/2007_250663

Αλλά όχι, οι αυξήσεις είναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΡΑΜΑ, ακόμα κι άν έχουμε πλασματικά χαμηλές τιμές που τελικά οδηγούν μεγάλες εταιρίες σε πλήρες φέσωμα και απαξίωση.

Θέλετε να κάνετε κάτι ουσιαστικό; Βάλτε κάτοπτρα στις ταράτσες της πολυκατοικίας σας και παράγετε ΔΙΚΟ ΣΑΣ ρεύμα. Κόστίζει βραχυπρόθεσμα, αλλά έχει κέρδος μακροπρόθεσμα. «Διαμαρτυρίες» τέτοιου στυλ δεν οδηγούν πουθενά και εν τέλει δεν δίνουν ΚΑΜΜΙΑ λύση στο μεγάλο ενεργειακό πρόβλημα της χώρας.

Α και πρίν πλακώσουν τα τρολ, δε δουλεύω ούτε έχω καμμιά σχέση με τη ΔΕΗ και είμαι πελάτης της μόνο εμμέσως, 3 εβδομάδες το χρόνο.

11. Τα φλας της Πέμπτης - Λαπούτα - Δεκέμβριος 6, 2007

[…] ξεκαθαρίζει ότι το θέμα είναι μια τρίχα από εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Όπως ότι και το «Νέο ΙΝΚΑ» ίσως δεν είναι και τόσο […]

12. adamo - Δεκέμβριος 8, 2007

Η Σήλια μάλλον θα πρέπει να διαβάσει λίγο και τα νούμερα: Η Κοινωνία των Πολιτών κατακεραυνώνει τη ΔΕΗ.

Η Σήλια επίσης σαν Ενεργός Πολίτης θα πρέπει να μάθει να είναι υπεύθυνη, μια και στη Πρώτη Γραμμή δήλωσε το καταπληκτικό «Εμείς έχουμε ενημερώσει τη ΔΕΗ για να πάρει τα μέτρα της». Σε περίπτωση επιτυχίας του μποϋκοτάζ, _δεν_ υπάρχουν μέτρα που μπορεί να πάρει η ΔΕΗ για να αποφύγει τη μαζική ζήτηση μετά από ένα τέταρτο.

Αν η Σήλια θέλει να πετύχει κάτι, ας πείσει τους Ενεργούς Πολίτες να μην πληρώσουν ένα λογαριασμό στη ΔΕΗ. Τότε θα έχει νόημα το μποϋκοτάζ.

13. Σήλια - Δεκέμβριος 8, 2007

Εμείς δεν κάνουμε σαμποτάζ…μποϋκοτάζ κάνουμε.

H Σήλια adamo δεν θα έπειθε ποτέ κανένα Ενεργό Πολίτη να μην πληρώσει ένα λογαριασμό της ΔΕΗ γιατί η ΔΕΗ μπορούσε να κόψει το ρεύμα σε κάποιους ιδιώτες ή επιχειρήσεις επιλεκτικά γι΄αυτό το λόγο χωρίς να μπορούν να αμυνθούν. Η Σήλια συνδράμει όμως με τις νομικές της γνώσεις στην νομοθεσία του Ανταγωνισμού και της Προστασίας του Καταναλωτή για να συνταχθεί η συλλογική αγωγή που θα κατατεθεί εντός της εβδομάδας από το νέο ΙΝΚΑ εναντίον της ΔΕΗ και των αυξήσεων στα τιμολόγια της λόγω της κατάχρησης της δεσπόζουσας θέσης που έχει στην ελληνική αγορά. Καληνύχτα.

14. adamo - Δεκέμβριος 8, 2007

@Σήλια:
«Εμείς δεν κάνουμε σαμποτάζ…μποϋκοτάζ κάνουμε.»

Κι όμως, εάν το εγχείρημά σας είναι πετυχημένο θα κάνετε σαμποτάζ, διότι σε περίπτωση επιτυχίας του μποϋκοτάζ δεν υπάρχει τρόπος για τη ΔΕΗ να πάρει τα μέτρα της για την προστασία του δικτύου από την ξαφνική και άμεση ζήτηση.

Η κίνησή σας αυτή, όσο κι αν σας φαίνεται μελετημένη, δεν είναι είναι: Είτε δεν θα πείσετε ικανό αριθμό ανθρώπων, οπότε δεν θα πετύχετε τίποτε, είτε θα πείσετε και θα δημιουργηθεί πρόβλημα τέτοιας κλίμακας που το δίκαιο του αιτήματος σας δεν θα έχει καμία σημασία. Το βλέπω σαν lose-lose situation.

Καλή επιτυχία στην συλλογική σας αγωγή, τη μόνη λογική προσπάθεια που καταβάλετε.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: